Джолі й Пітт засудили наклепників

Тижневик заплатить голлівудській парі за вигадку про розлучення.

Анжеліна Джолі та Бред Пітт виграли суд проти чергового таблоїду. У січні британський таблоїд News of the World опублікував неправдиву інформацію про розлучення Бреда Пітта й Анджеліни Джолі. Повідомлялося, що пара вирішує питання про розподіл майна та про те, з ким залишаться шестеро їхніх дітей. Зіркова пара не витримала такої брехні й подала на видання до суду за втручання в особисте життя. У результаті позов був задоволений.

Тепер News of the World мають виплатити компенсацію акторам та офіційно вибачитися на сторінках видання. Сума компенсації не повідомляється, але всі гроші будуть перераховані на рахунок благодійного фонду Пітта й Джолі. На слуханнях Анджеліна та Бред не були присутні - у пари зараз є важливіші справи, наприклад участь у промо-турі фільму «Солт».

Газета ще легко відбулася. Могли б і не на один мільйон розоритися.

За матеріалами: tochka.net версія для друку

Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Поділися в соціальних мережах

Теги

Читай також


Новини партнерів


Коментарі (6)

символів 999
Зараз обговорюють

Гарячий гламур

Ще на tochka.net

Новини партнерів

Новини tochka.net

Новини партнерів

Loading...