Принц Гаррі виграв суд проти британського таблоїду — подробиці

Герцог Сассекський звернувся до суду, щоб довести наклеп видання

Анастасія Цомкало
Анастасія Цомкало
журналістка
2 лютого, 16:50
Шоу-бізнес
Принц Гаррі © gettyimages

Після виходу Меган Маркл і принца Гаррі з королівської сім'ї, ця новина була №1 серед світових ЗМІ. Деякі ж окрім правди починали публікувати вигадки, серед яких і The Mail On Sunday and MailOnline, що засмутило герцога Сассекського. Він вирішив подати на них до суду і 1 лютого в лондонському Верховному суді виграв справу, повідомляє People.

Окрім вибачень принц отримав фінансову компенсацію, яку направить у свій благодійний фонд Invictus Games Foundation. Організація підтримує військових, які повернулися з "гарячих" точок. Сума збитку не розголошується.

ЧИТАЙ ТАКОЖ:

Відзначимо, що в суд онук Єлизавети II звернувся після того, як таблоїд у жовтні 2020 року опублікував дві схожих між собою матеріали. У них розповідається про те, як принц Гаррі нібито "відвернувся від британських збройних сил" після того, як склав королівські повноваження.

Сьогодні The Mail on Sunday і MailOnline публічно визнали у відкритому суді, що опублікували абсолютно неправдиву і наклепницьку історію. Вони вибачилися за те, що взяли під сумнів прихильність герцога Сассекського Королівській морській піхоті та британським збройним силам. Прихильність герцога військовій спільноті не підлягає сумніву,
повідомили в заяві представники герцога Сассекського.

Принц Гаррі
Принц Гаррі © gettyimages


Нагадаємо, Меган Маркл і принц Гаррі вносили зміни у свідоцтво про народження сина Арчі.

ЧИТАЙ ТАКОЖ:

Підписуйся на наш Facebook і будь в курсі всіх найцікавіших та актуальних новин!


Коментарі

символів 999
Зараз обговорюють